قائم مقام حزب مؤلفه يزد:تمام انديشمندان در قبال پاسداري از انديشه امام، مسئولند

قائم مقام حزب مؤتلفه يزد گفت: نه تنها بنياد حفظ آثار حضرت امام (ره) ،‌بلكه تمام انديشمندان، در قبال پاسداري از انديشه هاي امام مسئولند.

سيد محمد فقيهي در گفتگو با خبرنگار سياسي ايسنا - منطقه يزد، اظهار داشت: شخصيت والاي امام در زمينه هاي علمي و اخلاقي و همچنين آگاه به زمان بودن امام بر همگان روشني است و شجاعت امام در بيان حقايق و مقاومت در برابر كج روي ها باعث ايجاد احساس شهامت در تمام مسلمانان جهان است و سر منشا حركت هاي آزادي خواه جهان است.

وي در خصوصي انتقال اين سرمايه به نسل جوان اظهار داشت:‌ تمام رسانه هاي مكتوب و مجامع فرهنگي در اين زمينه مسئولند و از سوي با توجه به اهميت معرفي شخصيت امام به نسل جوان و معرفي ويژگي هاي اخلاقي علمي و همچنين وصيت نامه امام كه بيان كننده خطي مشي امام است، جوانان نيز بايد با تحقيق فعال شوند.

فقيهي در مورد كاربرد انديشه هاي امام گفت: اگر انديشه ها امام را درست تشخيص دهيم و در جاي مناسب به كار بريم صددرصد كاربردي است . اگر بخشي را بپذيريم و بخش ديگر را رها كنيم، انسجام اين انديشه ها دچار خطر مي شود ، معرفي اسلام. عدم تسلط كفر به اسلام و عدالت در جوامع جهاني، خطي مشي حضرت امام است و به راحتي مي توان آن را درك كرد در اين راه پيش رفت.

فقيهي افزود: صرف نظر از مسئوليت موسسه نشر آثار امام، كه مسئول مستقيم تطابق بيان نظرات از امام و با واقعيت هاست ، هر يك از انديشمندان دنيا نيز به نسبت موقعيت خود مسئول حفظ و پاسداري از انديشه هاي بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران هستند.

وي افزود: طبيعي است كه دشمنان در صدد تحريف انديشه امام برآيند، ولي در سطح مديريت هاي جامعه، اين واقعيت وجود ندارد و برخي نشريه ها بر اساس حفظ منافع خود، چنين تهمت هايي را نسبت مي دهند، اما خوشبختانه با مقام معظم رهبري در راستاي انديشه ها گام برمي دارد.

قائم مقام حزب مؤتلفه يزد خاطر نشان كرد: با نشريات كه به اساس انديشه هاي امام خدشه وارد مي كنند، بايد قاطعانه و سريع، توسط مجامع فرهنگي و موسسه نشر آثار امام واكنش داده شود.

منبع:ايسنا

يزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا